пʼятницю, 1 грудня 2017 р.

Звіт з мітапу Kyiv Testers Nov. 29

По-перше, дякую всім, хто прийшов на нашу зустріч Kyiv Testers' Meetup!
І хоч із зареєстрованих 60+ було лише 19, це дозволило, як сказав Джеррі Вайнберг, "намазувати варення" досвіду товщим шаром.

Хочу одразу перепросити за невеличку затримку з початком. Я думав, що багато людей запізняться. Але свідомі тестери були настільки свідомі, що після 19-30, оголошеного початку, прийшло лише пару людей. Слухачі виявилися організованішими за доповідачів :-)

Першим доповідав про хайпову тему "тестування продуктивності" Макс Войтко. Ось його слайди: Performance for Small Projects і його фоточка:




Особисто я маю про пеформанс тестінг здебільшого теоретичні знання, а JMeter та інші інструменти генерації трафіку використовував здебільшого для функціональних тестів.
З доповіді Макса дізнався про можливість використання JMeter виключно через API (він посилався на Володю Примакова. А на кого ж іще посилатись по цій темі? :-) ). Наступного разу, коли треба буде JMeter, теж так спробую, бо від його UI мене страшенно нудить.
Особливо важливою темою мені здався аналіз отриманих результатів та формування звіту, який міг би показувати дійсно корисні для команди дані, і одночасно - бути зрозумілим менеджменту. Я навіть не втримався і вліз із поясненнями, що таке Нормальний (Ґауссів) Розподіл та окремо - "Правило трьох сигм". Це критично знати не тільки для тестування продуктивності, а й узагалі для роботи з великими вибірками даних. Відчувається, що великий відсоток українських ІТ-шників не мають диплома, і ще стільки ж, мабуть, прогулювали статистику :-)
Але працюймо над виправленням цього!

Макс хотів розповісти більше ніж у нас було часу, тому я свою доповідь скоротив до 23,5хв.

Ось тут мої слайди: Automating Routines. Freeing time for real testing
Надихнули мене на цю доповідь 2 книжки (повні назви в кінці презентації): "The Shape of Actions" та "The 'A' word".
Головне, що хотів сказати:
  • машини не можуть замінити людей там, де потрібна воля до рішення; але можуть у всіх інших випадках,
  • програмувати треба вміти, 
  • але вміння програмувати не змушує тебе робити це постійно, якщо у цьому немає сенсу.
Я от вмію, але мені платять не за "автоматизацію", а за результат - якісний продукт. Тому я пишу код тоді, так і такий, який вважаю доречним у кожній конкретній задачі, покладаючись на її контекст.

Ще раз дякую усім, хто приєднався!
Скоро влаштуємо ще зустріч. Тому якщо у вас є чим поділитись, чи цікавить якась тема - пишіть мені, чи у групу. Поговоримо!
Окремо дякую шановній волинській тестерській діаспорі за пару келихів смачного литовського пива і обмін не менш цікавим досвідом :-)




Немає коментарів: