середу, 16 листопада 2016 р.

Моє визначення тестування

Прочитавши останній пост QA hiccaps: The Anatomy of a Definition of Testing, Джеймсове визначення тестування як "гонитва за присутньою чи можливою невідповідністю" мені здалося трохи романтичним. Мабуть, така і була мета :)
Я для себе нещодавно підібрав таке визначення:
Тестування - це обернення неявного на явне для тих, хто впливає.
Для мене найголовніше, що це визначення не містить особи тестера і його беззаперечної правоти. Бо всі люди, в тому числі й тестувальники, помиляються у "напрямках гонитви". Особисто я часто знаходжу неважливі "невідповідності", і якби я за ними "гнався", то відчував би розчарування.
У той же час, повідомляючи комусь важливому про те, що було щось "неявне", ми даємо ЙОМУ визначати корисність цієї інформації, виконавши свою роботу.
Під "неявним" я також розумію "неусвідомлене". Те, що усі бачать, але не помічають. Тобто речі, які може знайти "свіже око".
Отаке моє визначення.

PS Зрозумів, що я виключив особу тестера, і додав особу, що впливає. За Фройдом, як то кажуть :-) Це несправедливо. Треба ще думати!

Немає коментарів: