четвер, 23 березня 2017 р.

Мої RSS підписки про Тестування. Березень 2017

За минулий рік мої підписки суттєво змінилися. З’явилися теки з "Тестування - Цікаве" та "Тестування - таке..." та багато інших тематичних тек.
Я попереводив усе, що читаю, до RSS читалки Feedly.com, бо у фейсбучику інформація стала дуже випадковою, вони самі вирішують, кому, коли і що показувати. Якусь новину, яку я бачив, але не встиг прочитати, знайти у стрічці просто неможливо. Тому раджу користуватись RSS :-)

Ось кілька підписок із моєї теки "Тестування - Цікаве", що я додав протягом року.

(минулі списки тут http://lazytesterua.blogspot.com/2016/03/rss-2016.html, http://lazytesterua.blogspot.com/2015_03_01_archive.html)


БлоґКоментар
Python TestingБлоґ веде Brian Oaken з Портланда. Цікаво, свіжо, весело про Пітон та тестування :-)
Python BytesУсі найсвіжіші новини світу Python. Це подкаст від того ж Браяна (Brian Oaken). Завдяки йому став слухати подкасти :-)
Test and CodeЩе один подкаст від Браяна, не менш цікавий (коли він все встигає?)
Заметки АвтоматизатораВласне, думки Сергія Пирогова, радий бути з ним знайомий, щодо автоматизації.
Always FearfulПогляд ізраїльського тестера Аміта на все. Цікаво.
Блоґ Каро Столтенберг - німецької тестувальниці з Англії.

Немає коментарів: